klara färdiga gå

Då var det dags för det första inlägget på den här bloggen. Jag har skapat bloggen då jag har sett många andra ekonomi bloggar och efter att ha kommenterat en hel del på dessa så tycker jag att det är dags att gå min egen väg och skriva det jag känner för på den här bloggen istället då jag kan skriva mer utförligt. Det är framför allt ekonomi som är mitt stora intresse och det som bloggen kommer att handla om främst. Och då är det mesta dels privatekonomi som kommer att dyka upp.

Det finns otroligt mycket att skriva om men det största problemet kommer att vara tid. Men jag ska försöka uppdatera bloggen ett par gånger i veckan. Jag ska försöka vara så aktuell so möjligt men det lär även dyka upp ett par inlägg som handlar mer om ekonomi och pengar överlag. Jag gillar verkligen filosofin om pengar och hur ens syn på pengar verkligen spelar en otroligt stor roll på hur ens ekonomi ser ut. Så kika gärna in ett par gånger då och då eller lägg till bloggen i din rss-läsare så får du en notis när ett nytt inlägg har publicerats.

Så med detta inlägg så är alltså bloggen igång och det lär komma ett ganska högt tempo nu i början bara för att få fart på maskineriet.

Lämna en kommentar